Thursday, July 7, 2011

Test 1



Bismillah


Ya Allah, permudahkanlah diri aku untuk menjawab soalan-soalan test hari esok dengan baiknya.

Wuhuhhhhh.
Esok jam 10.30 pagi hingga 12.20 tengahari ada test 1 paper Mathematics at library.
InsyaAllah, aku boleh buat. 
Ayah Ibu, tolong doakan Atiqah ea.
Heeeee.


Tapi ini satu masalah besar melanda aku.
Selesema + Diarrhea.
Adoyaiiiiii.
Time exam mesti nak demam.
Apa punya lemah lah badan aku ini.
Aiiissshhhhhh.


Tak apa Atiqah.
Kuatkan diri anda untuk mengharungi hari esok.
Yeayh!!!


Yang seronoknya habis sahaja test esok, aku sudah boleh pulang ke rumah.
Yehaaaaaaaaaa..
Tiga minggu dah aku tak balik rumah. 
Memanglah tak lama, tapi entahlah.
Aku rindu Firash kot.
Rindu nak buli dia.
Hihihihi.
Lagi-lagi pula weekend ini abang Suhail and his family ada kat rumah.
Lagilah gila aku nak balik jumpa si cantik manis, Sahal Najla.
Heeeeee
=)


Apa-apa pun hari esok perlu hadapi dengan tenang terlebih dahulu.


Wish me luck!!

p/s : exam exam exam...

3 comments:

Related Posts Plugin for Blogger