Friday, July 22, 2011

Takut ke?



Bismillah


Ehem ehem ehem.

Selalunya kalau tengok cerita-cerita seram pasti dup dap dup dap bagai.
Pasti ada yang terjerit-jerit tengok cerita seram dalam panggung wayang.

Betul tak?
Betul tak?
Betul tak?

Tapi kan aku sudah tengok Flat 3A ini.
Aku pun serba salah nak menjerit ke tidak waktu tengok cerita ini.
Sebabnya, tak seram langsung pada aku.

Eh eh eh eh eh eh eh.

Bukan pada aku saja.
Tapi pada orang yang tengok cerita ini dengan aku juga.

Phewwww.
Memang tak seram langsung.

p/s : memang betul kata dia, cerita hantu melayu ini karut saja.

2 comments:

  1. betul betul betul...
    kak pah dh tgk kmren..
    ta tkut pon..
    tiqa yg penakut pon ta tkut..mmg xseram laa kn...hehe

    ReplyDelete
  2. haaaaaa...tau xpe..sikit pun tak tkut la..apa pun tak boleh kan..hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for Blogger