Tuesday, June 8, 2010

Geng Freak!


Bismillah


Aku rindukan mereka! Mereka merupakan teman yang sudi melayan kerenah aku ditaman permainan Taman Tunku Sarina. Ini merupakan gambar terakhir bersama mereka sebelum aku berpindah ke Melaka. Kenapalah aku kecil ea bila dengan korang?? Aishhh!

Fathin merupakan seorang sahabat yang penyabar. Faezal, Paet dan Amad merupakan sahabat-sahabat yang sangat suka menyakat Fathin dan begitu malu dengan aku. Uppss. Mereka yang malu dengan aku ke atau aku yang malu dengan mereka?? Hahahha. Apa-apa je la. Yang penting aku hanya mampu tersenyum dan gelak dengan suara yang perlahan melihat gelagat korang semua. Memang happening sangat! 

Aku rindu nak dengar korang mengata depan-depan tanpa sedikit pun memerlukan perlindungan dari kata-kata korang yang straight to the point tu. Masing-masing akan ada sahaja idea yang bernas  untuk mengenakan dia, dia dan dia.  Dan semestinya Fathin la yang menjadi mangsa utama kenakalan korang. 

Semua otak gila-gila. Agak-agak bila ea nak buat macam tu lagi?? Lepas ni, masing-masing dah sibuk belajar sana sini.Arghhhhhhh..Grrrrrr. Rindu sangat nanti!

Biarpun kini kita berpisah namun kenangan yang pernah diciptakan bersama tetap segar di ingatan.
Doaku agar persahabatan kita kekal utuh sampai bila-bila.




p/s: aku sayangkan korang dan hubungan persahabatn kita ini!

1 comment:

  1. Tqa...
    sorry sgt sbb dyh egt tqa men2 ja suma nie...dyh egt tqa nk men2 mcm dyh...hmmm..dh bca bru dyh tau,ini BETUL2!!!
    Sabar tqa yea..jgn sdeh2...ada rzki nti kta jmpa laa..
    jgn rsau,
    kedah-kl-melaka-johor...suma 1 jln n still smnjung lg...insyallah bleh jmpa pnya laa..hee...masa yg mnntukn bila kita bleh JUMPA lg nti...
    Dyh pon mmg rindu Tqa sgt!xtau bpa kli n cmna nk ckp dh rindu nih... ='(

    (02.54 am...10/06)
    brtemankn lgu Takkan Pisah nie,
    series,gugur lg Airmata dyh yg mahal nih!heee...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for Blogger